sábado, 24 de noviembre de 2012

¿Sabes? Eu sí que sei porque te quero.

Quérote porque solo con pensar en ti alterase cada parte do meu sistema nervioso, e nunca nadie antes conseguira eso. Quérote porque cando apareces con esa sonrisa, sinto que nada malo pode pasar e é todavía máis fácil quererte. Quérote porque fas que me considere alguien especial, decíndome o guapa que estou incluso nunha mañá de resaca. Quérote porque vivimos unha historia única, e é a sensación máis genial do mundo. Quérote porque che gustan os meus máis, pero prefieres os meus menos. Quérote porque si me preguntan por un dos momentos máis bonitos da miña vida, seguramente se encontraría almacenado no noso fin de semana. Quérote porque gracias a ti sei que é o de desear que un abrazo che cale os huesos, e porque consigo sentirte a kilómetros de distancia. Quérote porque xuntos rompemos ese tópico de que as segundas partes nunca foron boas, e nos da igual o que poidan opinar. Quérote porque antes de dormir me gusta imaginar que estés facendo o que estés facendo, en ese momento pensas en min. Quérote porque te tiña na cabeza incluso antes de conocerte. Quérote porque eres o meu mellor 'boas noites'. Quérote porque me encanta sentir o teu olor ó dia siguiente de estar contigo. Quérote porque desde que probei o teu sabor, soupen que todo o que viñera despois serían simples copias baratas. Quérote porque sabes deixarme espacio, pero sobre todo porque un dos meus lugares favoritos é rodeada dos teus brazos. Quérote porque me encanta oirte falar, e nunca me cansaría de escoitarte... 
Quérote por conseguir ver en min o que nadie vía, e por darlle sentido a eso de 'sin ti las emociones de hoy no son más que la piel muerta de las de ayer'. Non sei ti como o ves, eu seguiría sumando causas hasta cansarte. 
Quérote.

No hay comentarios:

Publicar un comentario